Karate je boj nejen se soupeři, ale i s kily

02.12.2019

text: Marie Príglová, foto: Amálie Haková

Na naší škole se řada žáků aktivně věnuje různým sportům. Třeba Eliška Rychlá z 9.B úspěšně reprezentuje město i celou Českou republiku v karate. Zeptali jsme se proto Elišky na několik otázek.

Eliško, jak dlouho děláš karate?

Karate dělám 9 let.

Jaký byl tvůj největší úspěch?

Můj největší úspěch byl v roce 2013 a 2014, kdy jsem obhájila první místa na mezinárodních závodech, a poté v roce 2017, kdy jsem vybojovala druhé místo v kumite jednotlivcích a první místo v kumite týmech na letní olympiádě dětí a mládeže. Jinak na mistrovství ČR se umisťuji na medailových pozicích.

A jak se ti zatím vede rok 2019?

Dobře. Letos můj největší úspěch byl ve vyšší věkové kategorii na mezinárodním turnaji v Plzni, kde jsem podlehla o třetí místo své soupeřce z konkurenčního jihočeského týmu TJ karate České Budějovice.

Připravuješ se teď na nějaký závod?

Momentálně urputně bojuji s pěti kily, které musím shodit do mistrovství ČR, které se koná na začátku prosince. Pevně věřím, že tento zápas vybojuji ve svůj prospěch.

Děkuji za rozhovor a budeme držet palce.

Děkuji za projevenou podporu a kdo chce bojovat také se svými kily, ať se ozve. Ve dvou a více se to lépe táhne.

© 2019 Školní magazín ZŠ Pohůrecká v Českých Budějovicích
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky